EmpYriUm
اول باید گفت که کلمه Empyrium معنی بسیار عجیبی داره : یه جایی اونور افق که با این حال قابل دیدنه.!!! Empyrium در سال 1994 در هندونگن Hendungen کشور آلمان تاسیس شد، کار خودش رو در سبک بلک متال و با تقسیمات جزئی تر Dark Symphonic Folk Black Metal با دموئی در سال 1995 به نام " Der Wie Ein Blitz Von Himmel Fiel " شروع کرد . فضای بیشتر آهنگا فضایی تاریک، غم افزا و گاهی هم عاشقانه است.
اولف تئودور شوادورف ملقب به مارکوس استوک مرد شماره یک گروه خوانندگی و نوازندگی گیتار آکوستیک، گیتار باس، سازی به نام Mellotron که ، درامز و پرکاشن رو به عهده داشت. توماس هلم هم علاوه بر خوانندگی نواختن پیانو و کیبورد را بر عهده داشت.
اعضای اسبق گروه نیز عبارتند از نادین مولتر که نواختن فلوت و ویلن سل رو به عهده داشت و آندریاس باخ که سینت سایزر رو در آهنگهای امپریوم مینواخت.قابل توجه دوستان اینکه مارکوس با نادین مولتر ازدواج کرده اند. یک سال بعد از آن دمو گروه یک آلبوم به نام یک غروب زمستانی A Wintersunset در 1996 به علاقه مندان ارائه شد و اما شاهکار امپریوم. آلبومی که امپریوم در 1997 تهیه کرد در زمره ده آلبوم برتر تاریخ متال قرار گرفت!!! سرودهای مردابها و دشتهای مه آلود Songs of moors and misty fields یک متال ناب و زیبا را ارائه میکرد. ابتکارات امپریوم در بکارگیری همزمان فلوت، ویلن سل و پیانو، فضایی باورنکردنی برای آهنگها ایجاد میکرد. در 1999 هم آلبومی دیگر و افتخاری دیگه برای امپریوم رقم خورد. گروه با تغییر رویه رو به سبکی آورد که به موج سیاه آکوستیک Darkwave Acoustic معروف شد. آلبومی با نام جایی در شب که باقرقره جنگلی نغمه میسازد Where at night the wood grouse plays . پس از آن گروه به مدت سه سال برای آماده سازی حسن ختام کار خود فعالیت کرد. در 2002 یک ای پی به نام Drei Auszüge aus Weiland تهیه کردند که به واقع مقدمه ای برای آلبوم پایانیشان یعنی Weiland بود. در همان سال یعنی سال 2002 گروه آلبوم ویلند را به زبان آلمانی تهیه کرد و سپس به کار خود به عنوان گروه امپریوم خاتمه دادند.
EmpYriUm رسالت خود را انجام شده فرض کرد و با پایبندی کامل به اصل تجاری نشدن، نامی نیک از خود در تاریخ متال به جا گذاشتند. هرگز نمی تونید یک کنسرت یا یک کلیپ از امپریوم ببینید چرا که آنها اصلا برای پول و درآمد فعالیت نمیکردند.
نکته دیگری که قابل ذکر است موسیقی EmpYriUm هستش باور نمیکنید اگر بگم این گروه توی آلبومهای خود و توی هیچ یک از آهنگا یک فالش هم نداره!!!

2 comments so far

Add Your Comment
  1. http://soundcloud.com/user617591907/premium-rush-movie-2012 - full film of Premium Rush online, download the Premium Rush film online, Premium Rush film on youtube 089,

  2. Hello. And Bye. Thank you very much.